Radio w sklepie to nie tylko rozgłośnie, które można złapać we własnym odbiorniku radiowym. Bardzo często sklepy korzystają ze specjalnych kanałów muzycznych, które przypominają radio, ale są pozbawione jego warstwy informacyjnej czy publicystycznej. Firma Muzyczna Galanteria oferuje tego rodzaju radio w sklepie w dwóch wariantach. Pierwszym z nich jest kanał muzyczny odtwarzający muzykę komercyjną, wymagający opłat na rzecz organizacji chroniącej prawa autorskie twórców. Drugim jest kanał muzyczny oferujący muzykę Free - czyli bez opłat licencyjnych. Oba kanały można przetestować, aby zorientować się, który z nich najlepiej pasuje do własnych potrzeb.
Przeczytać warto:
Usługi reklamowe w mieście Pszczyna
Nie da się ukryć, iż w dzisiejszym konsumpcyjnym świecie, w którym powstaje coraz więcej firm chcących pozyskać nowych klientów na swoje produkty i usługi, reklama jest najważniejszym elementem, który decyduje i pomyślności firmy i o tym czy odniesie ona sukces na runku. Dlatego warto poświęcić zadanie...
Partnerskie programy dla firm
Program partnerski czy lojalnościowy to obecnie powszechnie stosowane rozwiązania w różnego rodzaju firmach, które dbają o utrzymanie klientów i rozwój współpracy z partnerami biznesowymi. Przygotowanie odpowiednio skrojonego programu wymaga odpowiedniej wiedzy z obszaru marketingu, dlatego nasza oferta obejm...
Fleksografia to druk na plastikowych opakowaniach
Opakowania plastikowe są bardzo chętnie wykorzystywane w różnych dziedzinach produkcji, są one bowiem bardzo łatwe do wytwarzania i przechowują swoją zawartość przez nawet bardzo długi czas. Aby opakowania produktów, które kupujemy dobrowolnie (a więc na przykład nie lekarstw, które są nam wydawane na ...
Twoja kampania reklamowa w Trójmieście
Zależy Ci na zwiększeniu obrotów Twojej firmy? Chciałbyś odpowiednio wypromować oferowane przez Ciebie produkty i usługi? Podstawą w tym zakresie jest przemyślana i profesjonalnie przeprowadzona kampania reklamowa. Trójmiasto to obszar, na którym wielu przedsiębiorców korzysta na tym polu z pomocy specjali...
Ta reklama zwraca się z nawiązka.
Strategia marketingowa jest wewnętrzną sprawa każdej firmy. Forma promocji i tworzenia marki jaką wybierze zależy tylko od niej. Jednak czasami warto obserwować rynek, wsłuchać się w jego potrzeby by zobaczyć, co jest na topie wśród gadżetów. Później wystarczy zmienić go w nośnik reklamy i przepis na...